Sukukokoukset

Sukukokous Luumäellä 6.8.2022

Lauantaina 6. elokuuta vietimme mukavan iltapäivän Luumäen kirkonmäellä sukukokouksen merkeissä. Mukana oli kolmisenkymmentä henkeä, ja juttua riitti!

Kokous sujui mallikkaasti Jani Nuppolan toimiessa puheenjohtajana. Seuralle valittiin toimihenkilöt seuraavalle kolmivuotiskaudelle:

Puheenjohtajaksi valittiin Jani Nuppola Helsingistä

Hallituksen jäsenet:

Veijo Nuppola Vihdistä

Mirja Niemi Luumäeltä

Antti Nuppola Lappeenrannasta

Arto Nuppola Helsingistä

Ennen kokouksen alkua laskimme kukat sotiemme sankarivainajien muistomerkille. Kuvassa Mirja Niemi.

Kokouksessa puhetta johti Jani Nuppola.

Leena Helavaara Robertson Englannista piti kokousväelle eloisan ja vangitsevan esityksen perheensä kohtaloista.

Kokousväkeä lounaalla
Jorma Kalevi Nuppola lauloi
Kun varsinainen kokous oli ohi, osa vieraista jäi vielä kuuntelemaan Jorma Kalevin laulua

Sukukokous 2018

Nuppolan sukuseuralla oli neljäs varsinainen sukukokous Luumäellä Salpa-hotellissa Kivijärven maisemissa lauantaina 4.8. Meitä oli paikalla reilut 30 henkeä, ja mikä ilahduttavaa, mukaan oli tullut myös "uusia sukulaisia" eli sukuun kuuluvia, mutta ei vielä jäseniä.

Kokous valitsi sukuseuralle seuraavat toimihenkilöt kaudelle 2019-20121:

Sukuseuran puheenjohtaja:

Markku Nuppola

Varapuheenjohtaja ja sihteeri:

Mirja Niemi

Taloudenhoitaja + jäsenasiat:

Liisa Kolari

Muut hallituksen jäsenet:

Antti Nuppola

Jukka-Pekka Niemi

Veijo Nuppola

Anneli Suni

Seppo Perälä

Seppo Niemi

Toiminnantarkastajana jatkaa Reijo Nuppola, varalle valittiin Jani Nuppola.

Tilaisuus oli onnistunut ja lämminhenkinen. Ohjelmassa oli varsinaisen kokouksen lisäksi lounas, esitys Nuppolan kylän historiasta; musiikkia, josta vastasi Antero Suursalmi säestäjineen. Lisäksi Jaakko Nuppola soitti pasuunatorvea. Tilaisuuden lopuksi esiintyi artisti Jorma Kalevi - myös Nuppolan sukua.

Vuoden 2015 sukukokouksessa

Ensimmäiseksi varsinaiseksi sukukokoukseksi voidaan katsoa 24.7.2010 pidetty sukuseuran perustamiskokous Luumäen Jurvalassa.

Toinen sukukokous järjestettiin 4.8.2012 Kouvolassa Kymen paviljongissa. Osallistujia oli 48 henkeä. Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Matti Juhani Nuppola ja sihteeriksi Liisa Kolari. Ohjelmassa oli opetusneuvos Sakari Viinikaisen esitelmä Kymijoen asemasta sodankäynnissä ei vuosisatoina. Musiikkia esitti Jakko Kalervo Nuppola pelimanniystäviensä kanssa. Arpajaisiin oli saatu palkintoja lahjoituksina jäseniltä ja yrityksiltä.

Sukukokouksessa valittiin luottamushenkilöt seuraavalle kolmivuotiskaudelle:

Puheenjohtaja:                     Markku Nuppola

Varapuheenjohtaja:             Antti Niemi

Sihteeri:                                 Liisa Kolari

Muut hallituksen jäsenet:  Eeva Suokko,

Tuula A Nuppola, Heikki Hunnakko,

Raija Heikkinen, Anneli Suni, Matti Säkäjärvi

Rahastonhoitaja hallituksen ulopuolelta: Päivi Pulliainen

Kolmas sukukokous pidettiin 8.8.2015 Luumäellä Jurvalan monitoimitalo Toukolassa. Paikalla oli 59 henkeä. Puheenjohtajana toimi Rauno Nuppola ja sihteerinä Raija Heikkinen. Kokouksen päätapahtuma oli Nuppolan sukua -kirjan julkaisu. Luumäen kunnanhallituksen puheenjohtaja Hilkka Suoanttila toi kokoukselle kunnan tervehdyksen, musiikista vastasivat Tapani Pesu (laulu) ja Lasse Könönen (haitari). Jaakko Antero Nuppola soitti väliajalla baritoni-torvea.

Varsinaisessa kokouksessa tehtiin henkilövalinnat seuraavlle kolmivuotiskaudelle:

Puheenjohtaja          Markku Nuppola

Varapuheenjohtaja  Antti Niemi

Sihteeri                       Mirja Niemi

Rahastonhoitaja       Liisa Kolari

Muut hallituksen jäsenet:  Raija Heikkinen, Anneli Suni, Heikki Hunnakko, Kirsi

Kaartinen, Timo Veikko Nuppola, Pekka Nuppola.